REKYL / Funktionerna i REKYL / Avtalshantering

Avtalshantering med mallar, e-signering och påminnelser för uppföljning.

Digital avtalshantering

Med vår avtalshantering kan du skapa och samla alla dina avtal på ett och samma ställe. Signera med BankID och få påminnelser när avtalen är på väg att löpa ut.

REKYL AVTALSHANTERING I KORTHET

  • Samlar alla typer av avtal, kund, leverantör, personal, leasing m.m.
  • Ger dig påminnelser när avtal är på väg att löpa ut
  • Skapa egna avtal för digital signering med BankID
  • Skanna avtal som du idag har i pappersformat
  • Koppla dina kunder och projekt till avtalen för snabb överblick

Ett enkelt avtalshanteringssystem:
Tydlig struktur och smidig signering  

Med REKYLs digitala avtalshantering får du en snabb överblick över alla dina avtal och du kan sova gott om nätterna. Systemet känner automatiskt av när ett avtal är på väg att löpa ut och skickar då ut en påminnelse till dig. Spara tid, pengar och slipp onödig huvudvärk.

REKYL Avtalshantering på desktop skärm
  • Skapa avtal och få accept via BankID eller e-signering

    Utifrån era önskemål utformar vi avtalsmallar som passar er verksamhet. När ett avtal är skapat i REKYL är det möjligt att få ett godkännande via digital signering eller BankID. I detta steg går det även att skicka avtalet till en eller flera personer med olika behörigheter för attest. Ni ser tydligt om avtalet är skickat, läst eller signerat. Alla avtalen sparas sedan i systemet. 

  • Få notifikationer & påminnelser 

    Med avtalsbevakning kan man i god tid få påminnelser när ett avtal håller på att löpa ut. På detta sätt underlättar det för er att omförhandla eller förlänga avtal med leverantörer, kunder eller anställda.

  • Sök enkelt bland dina avtal – gamla som nya

    Ibland kan det vara svårt att hitta rätt på ett specifikt avtal. Vi har därför skapat ett avtalshanteringssystem som ger dig möjlighet att söka i fritext. Det vill säga, du kan söka på precis allt som finns i avtalet- Varje liten detalj är sökbar. 

  • Lägg in gamla avtal & skapa nya rutiner

    Det går givetvis att skanna in och ladda upp befintliga avtal som ni har på papper eller i PDF-fil. Dessa filer laddas upp direkt i REKYL eller mailas in och registreras då i systemet.

  • Oavsett avtalstyp – REKYL hanterar det

    Anställningsavtal, leasingavtal för bilar och fordon, hyresavtal för kontor, samarbetsavtal med leverantörer, yrkesbevis för exempelvis våtrumscertifiering eller andra typer av behörigheter. Med REKYL kan ni hantera allt på ett och samma ställe. 

Relaterade funktioner

Att skapa och följa upp offerter är enkelt i REKYL.

Offerthantering ›

I REKYL är det lätt att skapa och följa upp offerter.

REKYL projekthantering

Projekthantering ›

I REKYL får du en bra överblick av alla projekt och tillhörande arbetsordrar.

Digital arbetsorder blir lättillgänlig för dina anställda ver de än befinner sig.

Arbetsorder ›

En digital arbetsorder blir snabbt tillgänglig för kollegorna i alla enheter.

Vill du veta mer om Avtalshantering?

Boka en demo eller kontakta oss så berättar vi gärna mer.

Vad säger våra kunder om REKYL?

Innerstans Bygg & Inredning: ”REKYL skulle man ha haft för länge sen”

Allt fungerar superbra och jag är väldigt nöjd. Jag rekommenderar Rekyl till andra som säger att de också upplever problem med admin i sina företag.

REKYL Kundcase Lundqvist EL

Lundqvist El: ”Personalen kan enkelt rapportera sin tid”

I över 12 år har Lundqvist El använt sig av REKYL som helhetslösning för sin verksamhet. – Det fungerar riktigt bra. Vi sparar tid och får bättre koll på ekonomin.

REKYL kundcase: Fastighetssnabben

Fastighetssnabben: ”Vi har kunnat skala upp med REKYL”

– REKYL är ett system som möjliggjort att vi har kunnat växa på det sätt som vi har gjort, säger Henrik Åström, vd på Fastighetssnabben.