REKYL / Funktionerna i REKYL / CRM-Säljstöd

Enkel uppföljning av kundkontakter, erbjudanden och affärer.

CRM-säljstöd

Vårt säljstöd samlar all viktig kunddata på ett och samma ställe. Offerter, dokumentation, kontaktpersoner, affärshändelser och konversationer.

REKYL CRM-SÄLJSTÖD I KORTHET

  • Skapa händelser, aktiviteter och påminnelser – inget glöms bort
  • Skapa enkelt offerter och håll kontroll på din pipeline
  • Lagra viktig kunddata på ett och samma ställe
  • Alla tillhörande projekt är tydligt samlade under kunden

Få struktur och ordning på er kundbas:
All er kunddata på ett och samma ställe 

I vårt säljstöd samlar ni all väsentlig information kopplat till era kunder. Ni kan enkelt lägga in ny information och likaså hitta rätt på gamla händelser.

  • Här samlas all kunddata, så som offerter, dokumentation, kontaktpersoner, affärshändelser och konversationer.
  • Påminnelser och uppföljningar kan läggas in så att ingenting missas.
  • Kunder och kontaktpersoner kan kategoriseras efter exempelvis produktområden och intressen. Detta för att enkelt kunna göra urval. 
  • Individuella anpassningar är möjliga för att säljstödet ska passa just er verksamheten så bra som möjligt.
Säljstöd i REKYL

Relaterade funktioner

Att skapa och följa upp offerter är enkelt i REKYL.

Offerthanteing ›

I REKYL är det lätt att skapa och följa upp offerter.

REKYL projekthantering

Projekthantering ›

I REKYL får du en bra överblick av alla projekt och tillhörande arbetsordrar.

Digital arbetsorder blir lättillgänlig för dina anställda ver de än befinner sig.

Arbetsorder ›

En digital arbetsorder blir snabbt tillgänglig för kollegorna i alla enheter.

Vill du veta mer om Säljstöd?

Boka en demo eller kontakta oss så berättar vi gärna mer.

Vad säger våra kunder om REKYL?

Innerstans Bygg & Inredning: ”REKYL skulle man ha haft för länge sen”

Allt fungerar superbra och jag är väldigt nöjd. Jag rekommenderar Rekyl till andra som säger att de också upplever problem med admin i sina företag.

REKYL Kundcase Lundqvist EL

Lundqvist El: ”Personalen kan enkelt rapportera sin tid”

I över 12 år har Lundqvist El använt sig av REKYL som helhetslösning för sin verksamhet. – Det fungerar riktigt bra. Vi sparar tid och får bättre koll på ekonomin.

REKYL kundcase: Fastighetssnabben

Fastighetssnabben: ”Vi har kunnat skala upp med REKYL”

– REKYL är ett system som möjliggjort att vi har kunnat växa på det sätt som vi har gjort, säger Henrik Åström, vd på Fastighetssnabben.