REKYL / Funktionerna i REKYL / CRM-Säljstöd

Enkel uppföljning av kundkontakter, erbjudanden och affärer.

CRM-säljstöd

Vårt säljstöd samlar all viktig kunddata på ett och samma ställe. Offerter, dokumentation, kontaktpersoner, affärshändelser och konversationer.

REKYL CRM-SÄLJSTÖD I KORTHET

  • Skapa händelser, aktiviteter och påminnelser – inget glöms bort
  • Skapa enkelt offerter och håll kontroll på din pipeline
  • Lagra viktig kunddata på ett och samma ställe
  • Alla tillhörande projekt är tydligt samlade under kunden

Få struktur och ordning på er kundbas:
All er kunddata på ett och samma ställe 

I vårt säljstöd samlar ni all väsentlig information kopplat till era kunder. Ni kan enkelt lägga in ny information och likaså hitta rätt på gamla händelser.

  • Här samlas all kunddata, så som offerter, dokumentation, kontaktpersoner, affärshändelser och konversationer.
  • Påminnelser och uppföljningar kan läggas in så att ingenting missas.
  • Kunder och kontaktpersoner kan kategoriseras efter exempelvis produktområden och intressen. Detta för att enkelt kunna göra urval. 
  • Individuella anpassningar är möjliga för att säljstödet ska passa just er verksamheten så bra som möjligt.
CRM och säljstöd i REKYL

Relaterade funktioner

Att skapa och följa upp offerter är enkelt i REKYL.

Offerthanteing ›

I REKYL är det lätt att skapa och följa upp offerter.

REKYL projekthantering

Projekthantering ›

I REKYL får du en bra överblick av alla projekt och tillhörande arbetsordrar.

Digital arbetsorder blir lättillgänlig för dina anställda ver de än befinner sig.

Arbetsorder ›

En digital arbetsorder blir snabbt tillgänglig för kollegorna i alla enheter.

Vill du veta mer om Säljstöd?

Boka en demo eller kontakta oss så berättar vi gärna mer.

REKYL låter dig fokusera på vad som är viktigast i din yrkesroll

Få struktur och överblick – oavsett uppdragets storlek

REKYL är byggt för att hantera allt från korta uppdrag till längre entreprenadprojekt. Arbetsorderhantering, tidrapporter, leverantörsfakturor och fakturaunderlag samlas smidigt i ett och samma system – alltid tillgängligt och enkelt att följa upp.

Vi hjälper dig gärna ta fram ett upplägg som passar just ert företag och era uppdrag.