Skippa papperslappar, analoga whiteboardtavlor, kryptiska mail med arbetsuppgifter som försvinner i inkorgen. Nu finns det en bättre genväg till ett enklare arbetssätt.

REKYL är ett verksamhetssystem som hjälper till att minimera administrativ tid oavsett om du befinner dig på kontoret eller ute på fältet.

Med hjälp av olika smarta funktioner kan REKYL automatisera många viktiga processer i den dagliga verksamheten. Det kan tex handla om hantering av inkommande leverantörsfakturor, tidrapporter, körjournaler, arbetsordrar, schemaläggning av personal och mycket mer.

En av många styrkor med REKYL är att det är anpassningsbart till hur ni vill arbeta. Utifrån era önskemål ser vi till att ni får ett optimalt automatiserat flöde som alla på företaget har nytta av.

 

Funktioner i REKYL

Offerthantering

Med REKYLs offerthantering är det enkelt att skapa och följa upp offerter.

Projekthantering

I REKYL samlas verksamhetens alla projekt med tillhörande arbetsordrar.

Arbetsorder

Skapa digitala arbetsordrar anpassade för alla typer av enheter.

Tidrapportering

Skapa tidrapporter enkelt på några sekunder med hjälp av smarta guider.

ÄTA-order

Ändringar, tillägg och avgående arbeten.

Leverantörsfaktura

Fakturorna skannas in, teckentolkas och analyseras.

Fakturaunderlag

Skapa enkelt fakturaunderlag för projekt från tidrapporter, hyresorder och leverantörsfakturor.

Resursplanering

Resursplanering kopplad till tidrapportering och personlig orderlista.

Körjournal

Automatiska körjournaler med GPS spårning enligt Skatteverkets rekommendationer.

Fordonsspårning

Fördela snabbt uppdrag mellan fordon med exakt spårning via kartfunktion.

CRM-säljstöd

Ett mycket kraftfullt och anpassningsbart verktyg för att följa upp alla era kunder.

Dokumentguide

Skapa PDF-filer kopplade till projekt eller order med enkla guider.

EDI-koppling

Automatiska följesedlar via EDI från leverantörer och import av materialartiklar.

Avtalshantering

Skapa kundavtal för elektronisk signering eller på traditionellt sätt.

Hyresorder

I REKYL skapar du snabbt hyresorder för material och maskiner.

Nyckelhantering

Håll koll på ut- och inlämning av nycklar. Komplettera med elektroniskt nyckelskåp!

Schemaläggning

Schemalägg t.ex. arbetsordrar och automatiserade utskick av veckorapporter.

Meddelanden

Optimera kommunikationen mellan personal, i aktiviteter och dokument.

Stöldspårning

Spårsändaren skickar varje dygn ut en signal för att visa var föremålet finns

Personalliggare

Personalliggare som enkelt kopplas till arbetsplatsen och personal med vår app.

REKYL låter dig fokusera på vad som är viktigast i din yrkesroll

Funktionerna i REKYL hjälper dig genom hela affären och kopplar samman de administrativa uppgifterna med arbetet ute på fältet. REKYL låter varje anställd kan lägga mer fokus på sin roll.

Vi hjälper dig gärna med att ta fram ett förslag som passar just din verksamhet.