REKYL / Funktionerna i REKYL / CRM-Säljstöd

Enkel uppföljning av kundkontakter, erbjudanden och affärer.

CRM-säljstöd

Vårt säljstöd samlar all viktig kunddata på ett och samma ställe. Offerter, dokumentation, kontaktpersoner, affärshändelser och konversationer.

Få struktur och ordning på er kundbas:
All er kunddata på ett och samma ställe 

I vårt säljstöd samlar ni all väsentlig information kopplat till era kunder. Ni kan enkelt lägga in ny information och likaså hitta rätt på gamla händelser.

  • Här samlas all kunddata, så som offerter, dokumentation, kontaktpersoner, affärshändelser och konversationer.
  • Påminnelser och uppföljningar kan läggas in så att ingenting missas.
  • Kunder och kontaktpersoner kan kategoriseras efter exempelvis produktområden och intressen. Detta för att enkelt kunna göra urval. 
  • Individuella anpassningar är möjliga för att säljstödet ska passa just er verksamheten så bra som möjligt.
Säljstöd i REKYL

REKYL Säljstöd i korthet:

  • Skapa händelser, aktiviteter och påminnelser – inget glöms bort
  • Skapa offerter och håll kontroll på din pipeline
  • Lagra viktig kunddata på ett och samma ställe
  • Alla tillhörande projekt är tydligt samlade under kunden

Relaterade funktioner

Att skapa och följa upp offerter är enkelt i REKYL.

Offerthanteing ›

I REKYL är det lätt att skapa och följa upp offerter.

REKYL projekthantering

Projekthantering ›

I REKYL får du en bra överblick av alla projekt och tillhörande arbetsordrar.

Digital arbetsorder blir lättillgänlig för dina anställda ver de än befinner sig.

Arbetsorder ›

En digital arbetsorder blir snabbt tillgänglig för kollegorna i alla enheter.

Vill du veta mer om Säljstöd?

Boka en demo eller kontakta oss så berättar vi gärna mer.

Vad säger våra kunder om REKYL?

Innerstans Bygg & Inredning: ”REKYL skulle man ha haft för länge sen”

Innerstans Bygg & Inredning: "REKYL skulle man ha haft för länge sen" Innerstans bygg & inredning fokuserar på att skapa och ta fram det vackra i tillvaron. Företaget grundandes 2010 och de har sedan dess byggt, renoverat och inrett både...
REKYL Kundcase Lundqvist EL

Lundqvist El: ”Personalen kan enkelt rapportera sin tid”

Lundqvist El: ”Personalen kan enkelt rapportera sin tid"   I över 12 år har Lundqvist El använt sig av REKYL som helhetslösning för sin verksamhet. – Det fungerar riktigt bra. Vi sparar tid och får bättre koll på ekonomin, säger Johan, VD. I...
REKYL kundcase: Fastighetssnabben

Fastighetssnabben: ”Vi har kunnat skala upp med REKYL”

Fastighetssnabben: ”Vi har kunnat skala upp med REKYL” De senaste åren har Fastighetssnabben haft en stark tillväxt. Under åren har de testat flera olika system, men till slut hittade de rätt med REKYL där de idag hanterar hela sitt arbetsflöde.–...