CRM-säljstöd
Med CRM-funktionen i REKYL skapar du offerter, dokumentation om kunder, kontaktpersoner, affärshändelser och konversationer.
Kategoriserade säljflöden med REKYLs CRM
I CRM-funktionen i REKYL skapas offerter, dokumentation om kunder, kontaktpersoner, affärshändelser och konversationer. Kunder och kontaktpersoner kan kategoriseras efter till exempel produktområden och intressen för att enkelt göra urval för riktade kampanjer.
Påminnelser och uppföljningar kan läggas in så att man aldrig missar att kontakta kunderna vid just rätt tillfällen. Stora möjligheter till anpassningar finns för att säljstödet skall passa verksamheten så bra som möjligt.
Skapa händelser, aktiviteter och påminnelser så inget glöms bort
Skapa offerter och håll kontroll på din pipeline
Lagra viktigt kunddata på ett ställe
Alla projekt samlade under kunden
Vill du veta mer om CRM-säljstöd?
REKYL låter dig fokusera på vad som är viktigast i din yrkesroll
Funktionerna i REKYL hjälper dig genom hela affären och kopplar samman de administrativa uppgifterna med arbetet ute på fältet. Med REKYL kan du låta dina anställda lägga mer fokus på sin yrkesroll och minska administrativt arbete för dem.
Vi hjälper dig gärna att ta fram ett förslag som passar just din verksamhet.