
CRM-säljstöd
Vårt säljstöd samlar all viktig kunddata på ett och samma ställe. Offerter, dokumentation, kontaktpersoner, affärshändelser och konversationer.
REKYL CRM-SÄLJSTÖD I KORTHET
- Skapa händelser, aktiviteter och påminnelser – inget glöms bort
- Skapa enkelt offerter och håll kontroll på din pipeline
- Lagra viktig kunddata på ett och samma ställe
- Alla tillhörande projekt är tydligt samlade under kunden
Få struktur och ordning på er kundbas:
All er kunddata på ett och samma ställe
I vårt säljstöd samlar ni all väsentlig information kopplat till era kunder. Ni kan enkelt lägga in ny information och likaså hitta rätt på gamla händelser.
- Här samlas all kunddata, så som offerter, dokumentation, kontaktpersoner, affärshändelser och konversationer.
- Påminnelser och uppföljningar kan läggas in så att ingenting missas.
- Kunder och kontaktpersoner kan kategoriseras efter exempelvis produktområden och intressen. Detta för att enkelt kunna göra urval.
- Individuella anpassningar är möjliga för att säljstödet ska passa just er verksamheten så bra som möjligt.
Relaterade funktioner

Offerthanteing ›
I REKYL är det lätt att skapa och följa upp offerter.

Projekthantering ›
I REKYL får du en bra överblick av alla projekt och tillhörande arbetsordrar.

Arbetsorder ›
En digital arbetsorder blir snabbt tillgänglig för kollegorna i alla enheter.
Vill du veta mer om Säljstöd?
Boka en demo eller kontakta oss så berättar vi gärna mer.
Vad säger våra kunder om REKYL?
Vårt transportadministrativa system har hjälpt många företag att få bättre kontroll, minska administrationen och öka lönsamheten.
Läs våra kundcase och ta del av hur andra i branschen har effektiviserat sin verksamhet med REKYL.