Fastighetssnabben: ”Vi har kunnat skala upp med REKYL”
Fastighetssnabben har under de senaste åren upplevt en imponerande tillväxt och har blivit en ledande aktör inom fastighetsförvaltning och fastighetsskötsel. Grundat 1978 med bara två anställda, har företaget idag närmare 300 medarbetare och omsätter över 400 miljoner kronor med verksamhet på nästan 30 orter.
En helhetslösning för effektivt arbetsflöde
För att hantera sin snabbt växande verksamhet har Fastighetssnabben testat flera olika system. Till slut hittade de rätt med REKYL, som idag är kärnan i deras arbetsflöde. Henrik Åström, VD för Fastighetssnabben, framhäver fördelarna med REKYL:
– ”REKYL är ett system som möjliggjort att vi har kunnat växa på det sätt som vi har gjort.”
Med REKYL kan Fastighetssnabben effektivt koppla samman sina arbetsflöden, vilket resulterar i en smidig och effektiv ärendehantering. Henrik betonar vikten av att minimera antalet system som personalen behöver använda:
– ”För oss är det väldigt viktigt att kunna koppla ihop arbetsflödet för att få en effektiv ärendehantering. Vårt mål är att personalen ska använda så få system som möjligt, och med REKYL har vi fått ihop helheten.”
Anpassningsbarhet och integration
En av de mest avgörande faktorerna för Fastighetssnabbens val av REKYL har varit möjligheten att anpassa systemet efter deras specifika behov. Integrationslösningarna som erbjuds av REKYL gör det möjligt för Fastighetssnabben att samarbeta med olika kundsystem utan problem.
– ”Integrationslösningarna hos REKYL är en förutsättning. Våra kunder vill ofta ha egna system, och då behöver vi ha smidiga integrationslösningar för att hantera det.”
Upptäck fördelarna med REKYL
Fastighetssnabben är ett utmärkt exempel på hur en anpassad och integrerad lösning kan möjliggöra tillväxt och effektivisering i en snabbt växande organisation. Vill du också optimera ditt arbetsflöde och skala upp din verksamhet?
Läs mer om fastighetsservice här och boka en demo av REKYL idag för att se hur vi kan hjälpa dig att nå dina affärsmål!
Om REKYL
REKYL är ett verksamhetssystem för hantering av all administration kopplat till din verksamhet. Med över 8 miljoner arbetsordrar, 24 miljoner tidrapporter och över 70 miljoner registrerade mil, så är REKYL idag en grundbult för tusentals användare landet över. Med ett brett utbud av smarta funktioner och molnbaserade lösningar skapar REKYL effektivare arbetsflöden och mer lönsamma verksamheter.
Fler nyheter från REKYL
Digitaliserad byggadministration – Spara tid och pengar med REKYL
Att driva ett byggprojekt är ofta förknippat med stora mängder administration. Genom att digitalisera denna process kan ditt företag inte...
Innerstans Bygg & Inredning: ”REKYL skulle man ha haft för länge sen”
Allt fungerar superbra och jag är väldigt nöjd. Jag rekommenderar Rekyl till andra som säger att de också upplever problem med admin i sina företag.
Lundqvist El: ”Personalen kan enkelt rapportera sin tid”
I över 12 år har Lundqvist El använt sig av REKYL som helhetslösning för sin verksamhet. – Det fungerar riktigt bra. Vi sparar tid och får bättre koll på ekonomin.